خبر 20 اسفند 1402 - 6 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
2

ارومیه با«عبدیضا»اوج می‌گیرد!

والیبال ارومیه این روزها حال بهتری دارد. برای این حال بهتر هم کم حرص و جوش نخورده و کم به هوادارانش استرس وارد نکرده است. تیمی که حتی نبض زندگی را در ارومیه تنظیم می کند، فصل جدید را با سیدعباسی مربی باتجربه ارومیه خوب شروع نکرد و به انتهای جدول تکیه زد. روزهای تیره و تار والیبال ارومیه چنان سخت و سنگین بود که هواداران دوآتیشه آن را هم از رفتن به دورنالاریواسی مایوس ساخته بود. جهانگیر سیدعباسی سرمربی سابق تیم والیبال شهرداری ارومیه که دید بازهم نمی تواند ارومیه را به روزهای اوج خود حتی نزدیک هم بکند از تیم کنار کشید و رفت پی زندگی خودش!


از یازدهم آذر ماه که تیم به عبدالرضا علیزاده معروف به عبدیضا رسید تیم جان تازه ای به خود گرفت. والیبال شهرداری ارومیه در روزهایی که تیم جوانانش قهرمان لیگ برتر ایران شد، به خودش آمده و علاوه بر اینکه شور و حال خاصی را به دورنالاریواسی برگرداننده، طعم دیگری به زندگی هوادارانش داده است. این روزها که تیم از رتبه سیزدهم به جایگاه هفتم رسیده، اگر چه هنوز در قامت تاریخ و پیشینه ارومیه نیست اما شرایط گویای آنست که روزهای آفتابی والیبال ارومیه فرا رسیده و نقش اول این درام دلنشین در این فصل پرفراز و نشیب، کسی نیست جز عبدیضا! حالا والیبال ارومیه این روزها مثل درخت تنومندی شده است که ریشه های خود را در خاک گسترانده و در مقابل طوفان های بزرگ نیز ایستادگی می کند. پیروزی والیبال شهرداری ارومیه در هفته هجدهم در مقابل تیم بالانشین ایفاسرام گویای تنومندی این تیم در برابر طوفان ها بود. تیمی که عبدیضا ساخته خوب می داند چطور حریفانش را به دردسر بیندازد.
اگر قهرمانی تیم والیبال جوانان شهرداری ارومیه در لیگ برتر را نقطه آغاز روزهای خوش والیبال ارومیه بدانیم به طور قطع کاری که عبدیضا اتجام داده اگر با همین روند روزهای آتی را در برابر حریفانی چون طبیعت، شهداب، پیکان و گرگان و چادرملو ادامه دهد به طور قطع می توان امیدوار بود که شهرداری دست به معجزه بزند. استحکام امروز والیبال ارومیه بخاطر اعتمادی است که مدیران ارشد شهرداری به فردی جوان در عین حال باتجربه و محبوب کردند. عبدیضا والیبالیستی بزرگ شده در کوچه پس کوچه های این شهر که توانست در تیم های ملی در رده های مختلف برای ایران و ارومیه افتخار آفرینی کند، امروز تاکتیک های او که برآمده از ۲۲ سال حضور در سطح اول والیبال ایران و دنیاست نجات بخش والیبال شهرداری ارومیه شده است. تیم بیش از همه به آرامش رسیده و تزریق این آرامش محصول تلاش و تجربه عبدیضا است.
به نظر می رسد نتایج هفته های آینده و پلی آف اگر حتی باب میل هواداران هم نباشد بازهم امیدوار کننده است. تیمی که باز هم برای سقوط به لیگ پایین تر آماده می شد امروز ترس به حریفان داده و حریفی ازپیش بازنده نیست. به طور قطع تداوم این روند برای تیم ارومیه سخت و پیچیده است اما می تواند به حمایت متولیان امر آسان تر شود. والیبال برای هواداران دوآتیشه آن زندگی است. بازگشت شور و نشاط به دورنالاریواسی و هزاران دوستدار والیبال کم ترین نتیجه حمایت از ورزش است. متولیان امر بار سنگین این مسیر سخت را صرفا بر شانه های عبدیضا قرار ندهند و با حمایت از او تیم را به اوج برسانند. ایران یک قهرمانی به ارومیه بدهکار است و بنظر می رسد عبدیضا توان آن را دارد که طلب ارومیه را از تهران وصول کند. قهرمانی حق این مردم است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. محمدیان میگه

    اورمیه مهد والیبال

  2. محمدیان میگه

    اورمیه مهد والیبال🙏